Головна » Послуги » Ремонт » Заміна амортизаторів

Заміна амортизаторів

 

Діагностика

Періодично кожен автовласник перевіряє стан амортизаторів. Роблять це по-різному, хто як вміє. Основні способи перевірки:

розгойдування автомобіля

візуальний огляд

перевірка ступеня нагріву

оцінка поведінки автомобіля в русі

стендова діагностика

Найпростіший і розповсюджений спосіб. Його суть - погойдування автомобіля почергово за кожен "кут". Існує два способи проведення цього тесту:

Власники після одноразового натискання на автомобіль спостерігають за характером переміщення кузова. Якщо кузов піднімається повільно, значить амортизатори працюють, якщо ж він "вистрілює" вгору без будь-яких затримок - не працюють.

Інтенсивна розгойдування автомобіля в кілька прийомів. Якщо амортизатори робочі, після припинення розкачки кузов ставати нерухомим вже на першому чи другому "вільному" хитавиці. Чим гірше амортизатор, тим гірше загасають коливання.

Цей тест доступний кожному, однак його достовірність дуже мала. Він лише дозволяє визначити, робочий або неробочий амортизатор. Якщо амортизатор гасить коливання частково, виявити це неможливо і амортизатор здається справним. В цьому і полягає і слабка сторона цього способу діагностування. У той час, як несправний амортизатор не забезпечує надійного контакту колеса на великих швидкостях

Ознаки несправності амортизатора
При зносі амортизаторів збільшується гальмівний шлях автомобіля і погіршується зчеплення з дорожнім покриттям. Перевірку працездатності амортизаторів і їх зовнішній огляд слід проводити не рідше, ніж при кожному плановому ТО. Виділяють три основні ознаки, які можуть вказувати на вихід амортизатора з ладу: витік масла, фізичний дефект або шум.

Витік масла. Зазвичай витік відбувається в результаті пошкодження сальника або втулки амортизатора. Будь-яке пошкодження штока амортизатора може надати негативну дію на сальник. Причиною пошкодження штока амортизатора може бути знос таких частин, як захисний пильовик або гумовий буфер обмеження ходу. Слід заміняти на нові ці частини при кожній заміні амортизаторів Kayaba. Пошкодження штока, нанесене інструментами (плоскогубцями і т.д.) в ході установки амортизатора, є також досить поширеним. Не використовуйте ніякі інструменти як власника штока. Витік масла можлива і неправильно встановленому новому амортизаторі Каяба. Неправильна установка амортизатора тягне за собою порушення його роботи і швидкий вихід з ладу. При встановленні нових амортизаторів KYB, суворо дотримуйтесь інструкцій по установці і застосовуйте відповідні інструменти.

Фізичний дефект. До фізичних дефектів відносяться вигин або механічне пошкодження амортизатора. Причиною може служити тиск, вироблене замерзлої рідиною, вміщеній у стійку підвіски. Уникайте потрапляння будь-якої рідини в корпус амортизатора. При установці амортизатора затягуйте всі з'єднання з використанням динамометричного ключа. Не використовуйте ніякі інструменти ударного типу. Неправильна установка амортизаторів і сполучених деталей може спричинити за собою їх механічне пошкодження. При заміні амортизаторів та належних до них частин дотримуйтесь інструкції KYB або керівництво виробника машини.

Шум. Амортизатор може видавати як характерний стукаючий шум, так і деренчливий або свистячим шум. Причиною шуму амортизатора може служити будь механічне пошкодження або вихід з ладу клапанної системи амортизатора. Якщо амортизатор видає шум під час роботи, як правило, це вірне свідчення того, що такий амортизатор несправний і вимагає заміни. Встановлювати новий амортизатор Kayaba необхідно з дотриманням всіх рекомендацій і обов'язковою заміною таких частин як, захисний пильовик і буфер обмеження ходу штока. Каяба, як же рекомендує при кожній зміні амортизаторів міняти верхні опори, це збільшує термін служби амортизаторів і покращує зчеплення з дорожнім покриттям.

Ще одне зауваження з приводу розкачки: "тиснути" автомобіль слід акуратно, краще поблизу ребер жорсткості облицювання кузова (капота, крил і т.д.). Якщо цього не враховувати, то одного сильного зусилля буде достатньо, щоб залишити на капоті або крилі помітну вм'ятину.

Візуальний огляд

Цей спосіб діагностики за своєю еффетівності близький до попереднього способу. Він передбачає виявлення на поверхні корпусу амортизатора потьоків масла - докази втрати герметичності і часткового або повного виходу його з ладу.

Потрібно знати, що масляний туман на поверхні корпусу не завжди є ознакою несправності. Через шару бруду знайти причину появи масла на корпусі складно, тому амортизатор слід очистити і повторно оглянути через кілька днів експлуатації. Виниклі повторно патьоки масла говорять про несправності амортизатора.

Візуальному огляду піддаються і шини, так як рівномірність зносу їх протектора - найважливіший показник працездатності амортизаторів. Якщо протектор, особливо по краях, має явно виражені плями зносу, значить процес його кочення супроводжується стрибками, що відбувається при непрацюючих амортизаторах.

За ступенем нагрівання корпусу

Цим способом автовласники користуються дуже рідко. Це пояснюється незручністю проведення такої перевірки, оскільки амортизатори зазвичай знаходяться у важкодоступних місцях. Принцип дії гідравлічних амортизаторів заснований на перетворенні енергії коливань в теплову. Отже, чим тепліше амортизатор, тим ефективніше він виконує свою функцію.

Для отримання точних результатів потрібно безпосередньо перед перевіркою амортизатори розігріти, погоняв. При перевірці ступеня нагріву, що найкраще робити на оглядовій канаві або естакаді, температура кожного не повинна істотно відрізнятися один від одного. Більш низька температура того чи іншого амортизатора в порівнянні з іншими - доказ зниження його ефективності.

По поведінці автомобіля в русі

Це під силу тільки досвідченим водіям. При несправних амортизаторах вже на швидкості 80-90 км / год автомобіль починає водити по дорозі, особливо нерівній, з'являється поздовжня і поперечна розгойдування, знижується курсова стійкість. Розгойдування має слабо загасаючий характер і при чергових нерівностях її амплітуда збільшується. При русі по кривій автомобіль погано або з великим запізненням реагує на поворот керма. Збільшується гальмівний шлях.

Наше СТО AUTO SOLAR  допоможе вам. Наші фахівці мають великий досвід в заміні амортизаторів всіх марок автомобілів, адже до цього вони працювали на офіційних станціях, таких як СУБАРУ Україна, Режо, Рено і інших. Ціни на цю послугу у нас цілком демократичні.