Головна » Послуги » ТО і заміна масла

ТО і заміна масла

Послуги заміни масла на СТО AUTO SOLAR  для Toyota, Subaru, Mazda

Загальна інформація:

Періодичність техоглядів: терміни проведення технічного огляду та перелік конкретних робіт залежать від конкретного пробігу та специфіки умов експлуатації. Зазначена в таблиці періодичність запропонована нами виходячи з реалій середньостатистичної експлуатації автомобілів Subaru (Субару), Mazda (Мазда), Toyota (Тойота), і може відрізнятися від офіційної сервісної програми виробників.

Фахівці станції AUTO SOLAR виконають технічне обслуговування відповідно до регламенту і вимог виробника, а також із застосуванням рекомендованих оригінальних витратних матеріалів.

Види і періодичність ТО на прикладі автомобілів Субару

Технічне обслуговування (ТО) (читати сервісну книжку автомобілів Subaru Субару і Мазда Mazda), складається з переліку профілактичних та діагностичних операцій, у тому числі заміни фільтрів, масел, робочих рідин автомобіля, запасних частин та інших матеріалів. Правильне і своєчасне проходження планового ТО на нашій СТО в Києві попереджає вихід з ладу елементів автомобілів Subaru (Субару) і Mazda (Мазда) і підвищує безпеку їх експлуатації.

Планове технічне обслуговування (відповідно ТО-1 і ТО-2) на прикладі автомобілів Subaru (Субару) мають на увазі виконання всіх необхідних кріпильних, очисних, мастильних, контрольно-діагностичних і регулювальних робіт. Їх потрібно виконувати періодично на певному пробігу автомобіля Subaru (Субару), чітко і відповідно до вказівок, наявними в керівництві з експлуатації. Важливим фактором, що впливає на періодичність виконання ТО-1 і ТО-2, є умови експлуатації автомобіля Subaru (Субару). Наприклад, той же повітряний фільтр при регулярній їзді по курних грунтових дорогах слід міняти в рази частіше, ніж при їзді по якісному асфальтовому покриттю.

Сезонне технічне обслуговування виконується двічі на рік, для підготовки автомобіля Subaru (Субару) до правильної експлуатації в холодну і в теплу пору року. Наприклад, частиною СО є "перевзування" автомобіля Subaru (Субару) в зимову гуму - перед настанням холодної пори року, і в літню - по закінченні зимового сезону.

Заміна масла в двигуні Subaru (Субару) на СТО "AUTO SOLAR" у Києві

Заміна масла в двигуні Subaru (Субару) повинна відбуватися систематично і є необхідним і обов'язковою умовою надійної довголітньої роботи двигуна Субару.

Основним завданням моторного масла, є створення тонкої масляної плівки на поверхні тертьових деталей двигуна, за рахунок цього зменшується сила тертя. Короткочасна робота двигуна з "сухими" деталями в зонах тертя, також може вивести двигун з ладу.

Паралельно моторне масло виконує ще й такі функції, як:

Відводить надлишкове тепло із зони тертя навантажених деталей

Забезпечує передачу зусиль у вузлах мотора (гідронатягувача і гидрокомпенсатори)

Очищає від сажових і лакових відкладень внутрішні деталі і масляні магістралі двигуна

Зазвичай масло масло спускають через зливний отвір в піддоні картера. Але сучасні автосервіси Субару можуть призвести експрес заміну масла, використовуючи вакуумний відсмоктування через отвір масляного щупа. Цей спосіб пристойно заощаджує час і гроші, адже ставити автомобіль на підйомник, знімати і одягати захист немає необхідності.

Заміна масла АКПП на нашому СТО Subaru (Субару) в Києві

На сьогоднішній день більшість іномарок мають варіатор (автоматична трансмісія АКПП). Субароводов знають, що перевагами АКПП Subaru (Субару) є комфорт, підвищений ресурс роботи двигуна, варіативний режиму їзди (спортивний, зимовий).

Масляні рідини, які використовують у механічних коробках передач, для трансмісій з АКПП не підходять, тому для останніх розроблені спеціальні типи масел (ATF). Технічне обслуговування АКПП Subaru (Субару) необхідна процедура для будь-якого автомобіля.

Масло в АКПП виконує декілька функцій. Воно використовується:

в гідротрансформаторі для передачі крутного моменту від двигуна до коробки передач

для відводу тепла від фрикційних елементів управління! зубчастих зачеплень і з гідротрансформатора

для видалення продуктів зносу, що утворюються в результаті взаємодії тертьових поверхонь

для забезпечення змащення всіх тертьових поверхонь

Тому так важливий постійний рівень рідини в АКПП Subaru (Субару), навіть якщо рідина не підтікає, то приблизно за 0,8 - 1,2 року обсяг все одно зменшується на 0,1-0,2 літра випаровуючись (температура робочої рідини 130 - 140 С). Зниження рівня рідини призводить до інтенсивного зносу АКПП і відмови в роботі.

Ознаки низького рівня рідини в АКПП Subaru (Субару):

тривале і глибоке перемикання передач

шум при роботі АКПП

немає руху при включенні передач

Причини зменшення рівня рідини в АКПП Subaru (Субару):

зовнішня текти сальників і прокладок

висмоктування рідини через вакуумні елементи АКПП

внутрішні перетоки між різними обсягами мастила на переднє-і повнопривідних автомобілях

перетоки через систему охолодження АКПП (рідина АКПП в охолоджуючу рідину двигуна і навпаки)

Рекомендується кожен місяць перевіряти рівень рідини в АКПП (через 10 т. км) і при кожному ТО автомобіля Subaru (Субару). Якщо рідина в АКПП стала темною або має характерний запах підгорілою рідини, вона повинна бути негайно замінена.

Міняють рідина через 50-70 тис.км., а при експлуатації автомобіля Subaru (Субару) у важких умовах (таксі, сільська або гірська місцевість, часта буксирування) - через 25-30 тис.км. Для варіатора використовують тільки спеціальне масло ATF (Automatic Transmission Fluid). На вигляд воно червоного кольору і майже не має запаху.

Існує два варіанти заміни рідини в АКПП:

Часткова заміна рідини

Знімання піддону АКПП, заміна фільтра і прокладки, а також витік з коробки масла, що складає приблизно 35-45% від загального обсягу масла. Це пояснюється тим, що велика кількість масла залишається в гідротрансформаторі і каналах АКПП. Після заливки старе і нове масло смшівается.

Повна заміна рідини

Спеціальне обладнання підключається до масляній системі АКПП і дозволяє провести повну заміну старої рідини на нову. Така операція проводиться в три етапи:

системи АКПП промиваються спеціальною рідиною

старе масло замінюють на нове

фільтруючий елемент і прокладку піддону замінюють

Завдяки такому підходу забезпечується 100% зміна рідини. Більш того, заміна рідини відбувається під тиском і першими літерами АТF промивають систему АКПП не залишаючи в ній старої рідини, металевої стружки і відкладень з конвектора.