Головна » Ремонт » АКПП SUBARU(CУБАРУ)

АКПП SUBARU, особливості, використання, рекомендації

 Селектор АКПП і режими роботи автомата. Для управління коробкою передач в салоні встановлений селектор вибору режимів і, можливо, додаткові кнопки управління. З їх допомогою водій має можливість задати таку послідовність автоматичного перемикання передач, яка найбільш оптимально відповідає умовам руху. Слід зазначити, що з метою забезпечення безпеки автоматична трансмісія дозволяє запустити двигун тільки в положенні "N" або "Р". На моделях, блокуючих переклад селектора АКПП при вимкненому запаленні, перед тим, як перевести важіль з стоянкового положення P, необхідно повернути ключ запалювання з положення ЗАМОК (блокування рульового колеса) в положення ON (запалювання включене), щоб розблокувати і важіль, і рульове колесо . В іншому випадку можлива поломка рульової колонки або селектора перемикання діапазонів. Перед початком руху після паркування рекомендується натиснути на педаль гальма і перевести селектор в потрібну позицію не натискаючи при цьому на педаль газу. Після легкого поштовху можна відпустити педаль гальма і почати рух. Кожне перемикання передачі в русі буде супроводжуватися деяким зниженням оборотів двигуна. Тільки при цьому, треба мати на увазі, що стрілка тахометра таким же чином реагує і на блокування гідротрансформатора (правда, падіння оборотів в цьому випадку буде не таким помітним, як під час перемикання передач -. Див нижче). PRND-3-2-1, HOLD, POWER - це можливі режими роботи автомата. До них можна віднести також маленьку кнопку біля селектора (якщо вона є) і велику кнопку фіксації режимів (обмежувач перемикання) на селекторі. Сервісна чорна кнопка у селектора (якщо, звичайно, вона є) при натисканні дозволяє перемикання при вимкненому запаленні. Наприклад, натиснувши цю кнопочку, ви зможете перевести важіль на "нейтраль" (N), щоб штовхати незаводящуюся машину. В автосервісі, знімаючи приладову панель або встановлюючи нову магнітолу, таким же чином можна також перевести важіль, скажімо, в положення "1" для полегшення доступу до консолі. А на деяких моделях без неї важко витрусити попільничку. P - парковка або парковка - служить для утримання автомобіля на стоянці. Перемикати в цей режим можна тільки при повній зупинці автомобіля. Випадкове перемикання в цей режим блокується кнопкою на селекторі автомата. У коробці передач в цьому режимі встановлюється "нейтраль", що забезпечує нормальний режим запуску двигуна. У цьому положенні селектора відбувається блокування вала коробки передач спеціальним зацепом і передні колеса не крутяться. Не рекомендується залишати машину тільки на P якщо ухил перевищує 10-15% (більш 5 градусів) - це загрожує "закусиваніе" стопора парковки. Простий спосіб визначити допустимий кут парковки без ручника на справній коробці - це відпустити газ і подивитися, чи котиться машина назад. При зупинці на ухилах слід натиснути на педаль гальма, перевести селектор в N, вичавити ручник, відпустити педаль гальма і тільки потім поставити селектор в P. Рушати з ухилу слід в зворотному порядку. Вичавити гальмо, поставити селектор в D, потім відпустити ручник і почати рух, перекинувши ногу з гальма на газ. R - Реверс - задній хід. Перемикати в цей режим можна тільки при повній зупинці автомобіля. Випадкове перемикання блокується кнопкою на селекторі автомата. N - Нейтральне положення - нейтральна передача. У цьому положенні селектора автомобіль, також, як і на "P", можна заводити, але блокування вала не відбувається. Однак він відрізняється від режиму нейтралі на ручних коробках. В цьому режимі (N) не можна котитися під ухил або буксирувати машину з вимкненим двигуном без ризику пошкодити автомат. Справа в тому, що масляний насос знаходиться на первинному валу АКПП, тому при вимкненому двигуні він працювати не буде, а значить не буде і циркуляції ATF і коробка може перегрітися.

 Наше СТО "AUTO SOLAR" починало свою роботу з технічного обслуговування автомобілів Субару і наші фахівці можуть багато в чому допомогти у вирішенні практично всіх проблем. Звертайтеся до нас і ми вам допоможемо.

СТО "AUTO SOLAR"