Головна » Ремонт » Новый ресурс

заміна стартера SUBARU та інших марок автомобілів

Пристрій стартера автомобіля Основним вузлом системи запуску двигуна є стартер. Являє собою електродвигун постійного струму напругою 12 вольт і, розвиваючий на холостому ходу приблизно 5000 об \ хв. Стартер складається з п'яти основних елементів: Корпус стартера виконаний зі сталі, має форму циліндра. На внутрішню стінку корпусу кріпляться обмотки збудження (звичайно чотири) спільно з сердечниками (полюсами). Кріплення відбувається гвинтовим з'єднанням. Гвинт закручується в сердечник, який притискає обмотку до стінки. Корпус має різьбові технологічні отвори для кріплення передньої частини, в якій відбувається рух обгонів муфти. Якір стартера являє собою вісь з легованої сталі, на яку запрессован сердечник якоря і колекторні пластини. Сердечник має пази для укладки обмоток якоря. Кінці обмоток надійно кріпляться до колекторним пластин. Колекторні пластини розташовані по колу і жорстко встановлені на діелектричній основі. Діаметр сердечника безпосередньо пов'язаний з внутрішнім діаметром корпусу (спільно з обмотками). Якір кріпиться в передній кришці стартера і в задній кришці за допомогою втулок, виготовлених з латуні, рідше з міді. Втулки одночасно є і підшипниками. Втягує реле або тягове реле встановлюється на корпус стартера. В корпусі тягового реле, в задній частині знаходяться силові контакти - «п'ятаки», і рухливий контакт-перемичка, виконані з м'яких металів. «П'ятаки» представляють собою звичайні болти, запресовані в ебонітову кришку тягового реле. За допомогою гайок до них кріпляться силові дроти від акумулятора і від плюсових щіток стартера. Сердечник тягового реле з'єднується, через рухливе "коромисло" з обгінної муфтою, в простолюдді іменованої Бендикси. Обгону муфта (бендикс) кріпиться рухомо на вал якоря і являє собою роликовий механізм, який пов'язаний з шестірнею зачеплення з вінцем маховика. Конструкція зібрана так, що при подачі крутного моменту на бендикс в одну сторону, ролики, що знаходяться в сепараторі виходять з пазів сепаратора і жорстко фіксують шестерню до зовнішньої обоймі. При обертанні в протилежну сторону ролики западають в сепаратор, і шестерня обертається незалежно від зовнішньої обойми. Щеткодержатель елемент стартера, через який подається робоча напруга на мідно-графітні щітки, а потім передається на колекторні пластини якоря. Виконано щеткодержатель у вигляді діелектричної обойми з металевими вставками, усередині яких знаходяться щітки. Контакти щіток (м'який багатожильний провід) за допомогою точкового зварювання приварюються до полюсним пластинам. Полюсними пластинами звичайно є «хвости» обмоток збудження. На СТО "AUTO SOLAR" фахівці можуть замінити стартер будь-якого автомобіля