Головна » Ремонт » Новый ресурс

заміна стійок стабілізатора

Для чого потрібні втулки і стійки стабілізатора Тим, хто не стикається щодня з питаннями технічного обслуговування транспортних засобів, варто нагадати основне призначення стабілізатора. Це елемент підвіски автомобіля, покликаний зменшити крен кузова і підвищити стійкість авто в русі. Особливо актуально це при поворотах і віражах машини. Більшість сучасних автомобілів з ​​незалежними підвісками, оснащуються стабілізаторами, як на передній, так і на задній осях. Можна робити висновок, що стабілізатори запобігають поперечний крен автомобіля з метою недопущення перекидання машини при поворотах. Стійки - основна частина стабілізатора, через заспеціфіческой конфігурації деяких агрегатів машини, їх форма буває досить різноманітна. Як правило, етоU-образнаядеталь з вигнутими кінцями. За допомогою втулок стійки кріпляться до підрамника або безпосередньо до кузова автомобіля. Заміна втулок і стійок самостійно - чи рентабельно Міняти втулки і стійки стабілізатора самому - справа вельми невдячна. Вся робота ведеться знизу. Навіть наявність оглядової ями в гаражі не гарантує особливих зручностей при проведенні такої операції. Похвалитися ж наявністю професійного підйомного устаткування можуть тільки якісні станції технічного обслуговування, до яких відноситься СТО "AUTO SOLAR". Замінити стійки стабілізатора на більшості сучасних машинах - не буде потрібно багато часу. Помітно важче поміняти втулки, які кріплять стабілізатор до корпусу автомобіля. Тут може виникнути цілий ряд проблем. Так, на ряді моделей автомобілів важко здійснити заменуіз-заблізості коробки передач. Обов'язково виникне питання про наявність якісного професійного інструменту. Скажімо, щоб замінити втулки на Chevrolet Lanos буде потрібно хороший торцевий ключ на 14 дюймів з вигином, а ще краще, якщо він буде обладнаний тріскачкою. При заміні стійок стабілізатора буде необхідний торцевий ключ на 12 дюймів. Відсутність саме такого інструменту, безумовно, можна заповнити іншим. Але все це буде пов'язане з цілою масою незручностей і тимчасових витрат. Існують ще й ремонтні розміри, які обов'язково слід витримати при заміні деталей. Так, у того ж Lanos, відстань між верхніми шайбами ​​стійки стабілізатора, повинно бути 38 мм. Витримати такі розміри «на око» - піддати ризику передчасного зносу вже нову деталь. Є ще кілька технічних моментів, невиконання яких призведе до плачевних результатів. Варто пам'ятати, що і втулки, і стабілізатори - далеко не уніфіковані деталі. Тому для кожної моделі треба підбирати оригінальні запчастини. Тут криється ще одна очевидна перевага автосервісу СТО "AUTO SOLAR": наявність власного магазина автозапчастин, в якому знайдеться все необхідне для обслуговування та ремонту багатьох марок автомобілів. Досвідченим майстрам, які багаторазово проводили подібні операції, не буде потрібно багато часу на підбір необхідної оригінальної деталі.