Головна » Новини » громадський танспорт Києва

У столиці хочуть відновити зламані трамвайні колії

Київська влада взялися за розвиток трамвайної мережі в місті. Хочуть закуповувати двосторонні вагони і створювати нові маршрути. Поки ж шукають гроші на ці проекти. Зокрема, розраховують на кредит ЄС. Києву необхідно близько 300 нових трамваїв, вважають в КМДА. Причому, частина з них повинні бути двосторонніми (двері розташовані як в вагонах метро - з обох сторін). В першу чергу вони потрібні на маршрутах №1, №3 і №8, розповів «Вістям» радник київського мера з транспортних питань Олександр Кава. «Швидкісні трамваї №1 і №3, доїжджаючи до площі Перемоги, входять в загальний потік дорожнього руху. Відповідно, якщо на вулиці Жилянській пробка або ДТП, трамваї не можуть ні проїхати далі, ні розвернутися, зупиняються один за іншим, - каже Олександр Кава. - А якщо трамваї будуть двосторонніми, їхати далі для розвороту на Старовокзальній не буде потрібно. Водій просто перейде в кабіну на іншому кінці складу і поведе трамвай в зворотному напрямку ». Великий реконструкції така зміна не потребують: на зупинці «Площа Перемоги» потрібно буде обладнати тільки з'їзди з одних колій на інші. Також двосторонні трамваї потрібні на лівому березі, вважає Олександр Кава: «Маршрут №8 з'єднує Позняки зі станцією метро« Лісова ». Але найбільше він завантажений на відрізку Позняки - Дарницький вокзал, далі трамваї йдуть напівпорожніми. Оскільки розворотного кільця тут немає, можна зробити такі ж з'їзди, і частина трамваїв відправляти назад на Позняки, а частина - далі до «Лісової».

Між лівим і правим берегами Києва трамваї не ходять з 2004 року, під час реконструкції моста Патона з нього прибрали рейки. Зараз влада вважає, що трамвайне сполучення між двома частинами міста потрібно відновлювати. Однак як це зробити, поки не знають. Адже справа ця витратна. «На лівому березі найближчі шляху є в районі Ленінградської площі, а на правому - на Старовокзальній вулиці. Відновлення всього цього обійшлося б в сотні мільйонів доларів », - каже Олександр Кава. Але у влади є ідея пустити трамваї по Подільсько-Воскресенському мосту (коли його добудують) - як тимчасовий варіант, поки не запрацює нова лінія метро. Нагадаємо, мер міста Віталій Кличко нещодавно заявив, що влада не відмовляється від ідеї запуску метро на Троєщину.

Джерело: Авто Центр